CUPCAKE:))
ÖNCE CUPCAKE LERİN ÜZERİNE KREMA SIKTIK.
SONRA ÇİKOLATA SOSU VE GLAZÜRLE SÜSLEDİK.
BİRAZDA RENKLİ ŞEKERLERLE SÜSLEDİK.
VE İŞTE CUPCAKELERİMİZ HAZIIIIR:)))
ÇOK LEZZETLİYDİ,AFİYETLE YEDİK:))
MELİN DORA ERÇAĞ' IN ANNESİ BERNA ERÇAĞ'A AİLE
KATILIMI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder