3 Ocak 2014 Cuma

AİLE KATILIMI-"CUPCAKE" SÜSLÜYORUZ..


CUPCAKE:))
                                     

                                      ÖNCE CUPCAKE LERİN ÜZERİNE KREMA SIKTIK.







                                       SONRA ÇİKOLATA SOSU VE GLAZÜRLE SÜSLEDİK.




                                                 
                                          BİRAZDA RENKLİ ŞEKERLERLE SÜSLEDİK.




                                          VE İŞTE CUPCAKELERİMİZ HAZIIIIR:)))






                                 
                                       ÇOK LEZZETLİYDİ,AFİYETLE YEDİK:))




                                     MELİN DORA ERÇAĞ' IN ANNESİ BERNA ERÇAĞ'A AİLE
                                          KATILIMI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder